Pse ne Kur’an Allahu xh.sh. zemres i ka vendosur dy emra?
Ne suren El Kasas, ajeti 10, Allahu xh.sh. zemren e permend me dy emra: a) fuad dhe b) Kalb.
a). Fuad ka kuptimin e nje zemre tetrazuar, te tensionuar, (pesimist)
b). Kalb ka kuptimin e nje zemre te qet, (optimist)
E pare vjen per shkak te zbrastis (ose humbjes se besimit) (pesimist), ndersa e dyta per shkak te besimit (optimist).
Kjo eshte permendur me rastin e zemres se nenes se Musait a.s; ku Allahu xh.sh. ne Kur’an thote:
“Zemra e nenes se Musait agoi e zbrazet (kur kuptoi se ka rene ne duar te faraonit) dhe gati ta zbuloje ate (femijen), sikur te mos i forconim Ne zemren e saj qe te behet e bindur (ne pretimin e Allahut).” (El Kasas; 10)
Prandaj besimtari/ja cdo here duhet te jete optimist duke besuar ne Allahun xh.sh. Dhe kjo lloj zemre te cilen Allahu e quan Kalb eshte zemer e lumtur.